صادرات را از کجا آغاز کنیم؟

مجموعه وبینارهای پويش ملي صادرات منتشر شد.
صادرات را از کجا آغاز کنیم؟
1403/10/22 - 17:00
تاریخ و ساعت خبر:
1673
کد خبر:
برند ملی - رسالت “پويش ملي صادرات” عبارت است از :


١. ترغيب و ترويج کارآفريني به روش صادرات و فرهنگ صادرات در بين جامعه کارآفرين و جوانان ايران زمين.

٢. تمرکز بر تجميع توانمنديها و ظرفيتهاي کارآفريني کشور به منظور توانمندسازي و توان افزايي جوانان و کارآفرينان با هدف اشتغالزايي و افزايش صادرات غيرنفتي، با استفاده از ابزارهاي آموزش، مشاوره و انتقال تجربه در جهت تبلور اقتصاد کارآفرين دانش بنيان و صادرات محور.

اعتقاد راسخ داريم که همه بايد دست به دست هم داده و کارآفريني به روش صادرات را با ٢ هدف ارزآوري و ممانعت از خروج ارز، در جامعه جوان کشور، جاري و ساري نماييم تا:
تجربه تلخ را تجربه نکنيم …
و تجربه شيرين را، شيرين تر و در حداقل زمان تجربه کنيم …
که هويت، ماهيت و فلسفه اين حرکت ماندگار، تماما بر اين باور استوار است.
بر همين مبنا، به توليد و نشر مطالبي مي پردازيم از جنس علم، تجربه و اخلاق کسب و کار …
که تماما بر پايه علوم نوين و بر اساس تجربيات تلخ و شيرين صادرکنندگاني حرفه اي در فضاي تحريم استوار است که دست تنها و بدون داشتن هرگونه پشتوانه اي جز خدا و دعاي خير خانواده هاي تحت پوشش مجموعه هايشان، از نزديک به کسب اين تجربيات عمدتاً تلخ تن داده و خسارتهاي سنگين و گزافي، پرداخت نموده اند و امروز علاقمند هستند تا اين تجربيات تلخ و شيرين را صادقانه در اختيار خانواده صادرکنندگان جوان ايران قرار دهند، تا شايد، همراهانمان، از تکرار تجربيات پر هزينه ما حذر نمايند و اين فرهنگ به نسلهاي بعدي نيز منتقل گردد.
برآنیم با این پویش ملي، گامی نوين در جهت ایجاد انگیزه‌های صادراتی در کشور عزیزمان ایران و براي نسل جوانمان برداریم.
بياموزيم که صادرات را بياموزيم .


گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - مقدمه



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش اول



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش دوم



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنيم؟ - بخش سوم



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش چهارم



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش پنجم



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش ششم



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش هفتم



گام اول - صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ - بخش هشتم



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1673
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پر بازدیدترین ها
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 589
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 283
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 273
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 259
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir