برند
فضای مجازی یا فضای سایبری، مفهومی است که برای نامیدن مجموعه‌ای از ارتباطات درونی انسانها از طریق کامپیوتر و وسائل مخابراتی بدون در نظر گرفتن جغرافیای فیزیکی به‌کار می‌رود.
بنت‌الهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویکردی بیمارمحور است؛ تمرکز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نه‌تنها منجر به رضایت بیشتر می‌شود، بلکه به تحقق اهداف والاتر سلامت کمک می‌کند.
دبیرکل مجمع کارآفرینان با تاکید بر اهمیت زیرساخت‌های کیفی در برندسازی، اظهار کرد: ایجاد یک برند معتبر و پایدار، پیش از هر چیز نیازمند توجه به کیفیت محصول، سازماندهی داخلی قوی، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی است و صرفاً با تبلیغات و طراحی ظاهری نمی‌توان یک برند ماندگار ساخت.
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در سیزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در دهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیین‌های نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در نهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیین‌های نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در هشتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیین‌ها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در هفتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیین‌ها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
آموزش اداره کل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل سازنده میان حاکمیت و مردم، اظهار کرد: ما باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که به یک مکعب NBIC برسیم؛ به این معنا که سازمان محیط‌زیست، وزارت صمت، وزارت نیرو، مجلس و سایر نهادها، با یکدیگر همکاری کنند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir