رابطه بین جنبش جهاد اسلامی و انقلاب اسلامی چیست؟ چرا جنبش جهاد اسلامی جزو اولویتهای تهران نبود؟ چه دلایلی باعث شد بشار اسد با وجود تلاشهای ایران برای متقاعد کردن او، تغییر را رد کند؟ این سؤالات، بحثی را در مورد لحظات کلیدی در تاریخ رابطه بین ایران و جهاد اسلامی آغاز میکند.
|خرداد 1404
کتاب «برندسازی ملی و سیاست بینالملل» ترجمه امیرحسین عربپور و سامان فریدونی با مقدمه دکتر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسید.
|خرداد 1404
کتاب برندسازی ملی در اروپا نوشته ژائو فریره، با تمرکز بر کشورهای بزرگ، متوسط و کوچک اروپایی، به بررسی نظری و عملی ساخت و مدیریت تصویر ملی در سطح جهانی میپردازد.
|اردیبهشت 1404
کتاب «قدرت نرم و برندسازی ملی قطر» با مشارکت «اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران» و «مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» با ترجمۀ حمید عابدی به بازار نشر معرفی شد.
|اردیبهشت 1404
نشست تخصصی «جایگاه ایرانیان خارج از کشور در برندسازی ملی ایران» به همت پژوهشکده ارتباطات و با همکاری اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران، یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۴ با حضور مرتضی صبوری (دستیار رئیس و مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و عزیزالله حاتمزاده (رئیس اندیشکدۀ ایرانیان خارج از کشور) و به دبیری حمید عابدی (مدیر اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران و ارتباطات) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.
|اردیبهشت 1404
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با انتشار فراخوان رسمی، از تمامی عکاسان حرفهای فعال در حوزۀ رسانه و مطبوعات دعوت کرد تا در هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» شرکت کنند.
|اردیبهشت 1404
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی دکتر محمد علی ولوی؛ شخصیت پیشتاز علوم انسانی و اسلامی سیزدهمین جشنواره بینالمللی فارابی و بنیان گذار انجمن ایرانی تاریخ درگذشت.
|اردیبهشت 1404
برای توسعه برند ملی ایران در کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا (روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان)، نیاز به یک استراتژی منسجم و چندبعدی است که هم بر کیفیت محصولات تأکید کند و هم تصویر مثبتی از کالاهای ایرانی در ذهن مصرفکنندگان این کشورها ایجاد نماید.
|فروردین 1404
طبق موافقتنامه انجام شده، اجرای تجارت آزاد موافقتنامه تجارت آزاد ایران با پنج کشور اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شامل روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بلاروس و ارمنستان، پس از نزدیک به ۷ سال مذاکره، به تصویب پارلمانهای این پنج کشور و مجلس شورای اسلامی رسید و در ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۳ ابلاغ شد.تعرفه گمرکی صفر درصد، از ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ همزمان در ایران و کشورهای این اتحادیه شروع میشود.
|فروردین 1404
فاطمه صمادی پژوهشگر اردنی مرکز مطالعات الجزیره و مسئول میز ایران در این مرکز در یک مصاحبه 5 ساعته از ایران می گوید.
|فروردین 1404
مرشمایر: تلاش ایرانیان برای دستیابی به سلاح هستهای کاملا معقول است!!
|اسفند 1403
دست از اتهام زنی به ایران بکشید؛ واقعا انتظار دارید ملتها باور کنند هیچ روابط اقتصادی با اسرائیل ندارید؟!
|اسفند 1403