تازه های سایت
انتشار ویدیوی جدید محیا پلی‌گلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
1404/05/23 - 13:24
محیا پلی‌گلات، تولیدکننده محتوای چندزبانه با بیش از 56 هزار دنبال‌کننده در یوتیوب، ویدیوی جدیدی با عنوان «زندگی پیش از جنگ ایران و اسرائیل! زندگی من در ایران» در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
سفر ویلاگر تونسی به ایران
1404/05/23 - 12:57
بلاگر تونسی، دیبج ولاگس (Dibej Vlogs)، که در یوتیوب با بیش از ۱۲.۹ هزار دنبال‌کننده فعالیت می‌کند، اخیراً به ایران سفر کرده است.
بیشتر بدانیم
انتشار فیلم مدال‌آوران طلای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با سرود ملی در حساب رسمی المپیک
1404/05/23 - 12:51
اکانت رسمی المپیک فیلمی از مدال‌آوران طلای کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتشر کرده است که در آن لحظات اهتزاز پرچم ایران و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمده است.
بیشتر بدانیم
انقلابی در صنعت نفت ایران؛ هوش مصنوعی به میدان آمد
1404/05/22 - 11:35
ورود هوش مصنوعی به صنعت نفت، چشم‌انداز تازه‌ای برای افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و پیش‌بینی دقیق‌تر منابع ترسیم کرده است. حالا فناوری‌های نو، جایگزین روش‌های سنتی در استخراج، اکتشاف و نگهداشت تجهیزات می‌شوند.
بیشتر بدانیم
مشاهده بیشتر
رویدادهای تخصصی
13
خرداد
1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
نشست علمی «تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران» یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور محمد بیطرفان (رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران)، ابوالفضل ولوی (پژوهشگر حوزه مدیریت رسانه و برندسازی ملی) و راضیه مهدیه نجف‌آبادی (پژوهشگر حوزه برندسازی ملی) در سرای گفت‌وگوی مصلای تهران برگزار ‌شد.
6
خرداد
1404
ویدئو: جایگاه استان خوزستان در برندسازی ملی ایران
همزمان با سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول، در هجدهمین برنامه برند ملی جایگاه و اهمیت استان خوزستان در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
30
اردیبهشت
1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
در هفدهمین برنامه برند ملی نقش روابط عمومی ها در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
23
اردیبهشت
1404
ویدئو: شاهنامه و برند ملی ایران
در شانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی در خصوص نقش شاهنامه در برندسازی ملی ایران با حضور محمود افراخته، مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران گفت و گو شد.
16
اردیبهشت
1404
ویدئو: جایگاه گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران
در پانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو در خصوص نقش گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران گفت و گو شد.
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir