تازه های سایت
تجربه برندسازی مکانی موفق: شهر یزد - پایتخت معماری خشتی جهان
1404/06/26 - 15:29
برندسازی مکانی فرایندی است که یک شهر یا منطقه را با هویتی متمایز به جهان معرفی می‌کند. شهر یزد، در مرکز ایران، در دهه اخیر (2015-2025) به دلیل ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو و استراتژی‌های موفق برندسازی، به یک مقصد برجسته گردشگری داخلی و بین‌المللی تبدیل شده است.
بیشتر بدانیم
تجربه برندسازی مکانی موفق: سنگاپور - از باتلاق به شهر جهانی
1404/06/26 - 15:25
برندسازی مکانی فرایندی است که در آن یک مکان (شهر، منطقه یا کشور) هویتی متمایز و جذاب برای خود خلق می‌کند تا گردشگران، سرمایه‌گذاران و ساکنان را جذب کند. سنگاپور یکی از موفق‌ترین نمونه‌های برندسازی مکانی در جهان است که توانسته از یک جزیره کوچک و باتلاقی به یک مرکز اقتصادی و گردشگری جهانی تبدیل شود. تاریخچه و زمینه
بیشتر بدانیم
سما، بانوی مصری که زبان پارسی را به جهان عرب معرفی می کند
1404/06/26 - 15:18
در دنیای دیجیتال که شبکه‌های اجتماعی بستری برای تبادل فرهنگ‌ها شده‌اند، یک بانوی مصری به نام سما با اکانت اینستاگرام @persian_with_sama موفقیتی چشمگیر در ترویج زبان و فرهنگ پارسی در میان عرب‌زبانان کسب کرده است.
بیشتر بدانیم
چهره ایران در آینه کتاب‌ها؛ آن‌گونه که یک زن عرب دیده و نوشته است
1404/06/01 - 19:04
یادداشتی که در ادامه می‌آید، نوشته‌ای است منتشر شده توسط سایت «نون بوست» که وابسته به بخشی از جوانان اسلام‌گراست. در این یادداشت که به معرفی کتاب‌هایی برای شناخت ایران می‌پردازد، عمدتاً کتاب‌هایی با روایت‌های منتقد نظام معرفی شده‌اند. اگرچه آثاری مانند «سووشون» و آثار بزرگ علوی مربوط به پیش از انقلاب هستند، برخی دیگر مانند «نامه‌هایی به شکنجه‌گر» یا «زنی از تهران» کتاب‌هایی با رویکرد انتقادی نسبت به روایت رسمی نظام‌اند. نکته جالب توجه این است که در میان آثار معرفی‌شده توسط این نویسنده در سایت اسلام‌گرا، هیچ روایت تاریخی، ادبی یا زنانه انقلابی وجود ندارد؛ که این موضوع ممکن است به دلیل خلأ در چنین کتاب‌هایی باشد، یا مشکلاتی در توزیع آن‌ها وجود داشته باشد، و یا اساساً این سایت و نویسنده نگاهی مثبت از ایران ارائه نمی‌دهند.
بیشتر بدانیم
مشاهده بیشتر
رویدادهای تخصصی
13
خرداد
1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
نشست علمی «تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران» یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور محمد بیطرفان (رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران)، ابوالفضل ولوی (پژوهشگر حوزه مدیریت رسانه و برندسازی ملی) و راضیه مهدیه نجف‌آبادی (پژوهشگر حوزه برندسازی ملی) در سرای گفت‌وگوی مصلای تهران برگزار ‌شد.
6
خرداد
1404
ویدئو: جایگاه استان خوزستان در برندسازی ملی ایران
همزمان با سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول، در هجدهمین برنامه برند ملی جایگاه و اهمیت استان خوزستان در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
30
اردیبهشت
1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
در هفدهمین برنامه برند ملی نقش روابط عمومی ها در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
23
اردیبهشت
1404
ویدئو: شاهنامه و برند ملی ایران
در شانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی در خصوص نقش شاهنامه در برندسازی ملی ایران با حضور محمود افراخته، مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران گفت و گو شد.
16
اردیبهشت
1404
ویدئو: جایگاه گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران
در پانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو در خصوص نقش گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران گفت و گو شد.
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir