ورزش
ورزش کارکردها و قابلیت‌های بسیار زیادی در بهبود و توسعه فرهنگ ایرانی دارد. سیاست‌گذاران در برنامه‌های راهبردی می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند. هدف از این پژوهش شناسایی ظرفیت‌های ورزش برای توسعه فرهنگی کشور است.
دولت تایلند از سال گذشته بصورت بسیار جدی در حال بهره برداری از قدرت نرم فرهنگی در بخش های مختلف کشور میباشد در جدیدترین طرح با توجه به محبوبیت ورزش رزمی موی تای، دولت این کشور اعلام کرده افرادی که مایل به یادگیری این ورزش و ترویج آن در کشور خود بعنوان مربی بین المللی میباشند
آدیداس به مناسبت پنجاهمین سالگرد همکاری خود با تیم ملی فوتبال آرژانتین از کیت جدیدی رونمایی کرد.
همان طور که سازمان ها و محصولات به برندسازی و خلق هویت نیاز دارند؛ کشورها نیز با بهره گیری از اصول برندسازی مکان توانسته اند هویت و تصویری ایده آل و البته واقعی از خود جهت بهبود ارتباطات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی با دیگر کشورها و همین طور رونق صنعت گردش گری ایجاد کنند.
هدف تحقیق حاضر واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور بود.
هدف از انجام تحقیق حاضر اولویت بندی عوامل موثر برند ملی بر سلامت سازمانی ورزش کشور بود.
لوکزامبورگ 365000 یورو برای ارتقای رویدادهای ورزشی سرمایه گذاری می کند
رواندا در کنار کمپین های متعدد برای تبلیغ برند ملی خود، به ورزش به عنوان وسیله ای برای تبلیغ روی آورده است. این کشور پس از همکاری با تیم های معروف ورزشی برای تبلیغات مقاصد گردشگری خود تصمیم به میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی گرفته است.
هدف پژوهش حاضر ارائه الگوی برندسازی جمهوری اسلامی ایران از طریق موفقیت‌های بین‌المللی ورزشکاران نخبه در رویدادهای ورزشی بین المللی بود که با رویکرد کیفی و روش نظریه داده بنیاد (استراوس و کوربین،1998) انجام گرفت.
 هدف از پژوهش حاضر شناسایی مولفه های مدل تعالی برند ملی فوتبال ایران است.
هدف اصلی پژوهش حاضر، طراحی مدل پارادایمی جهانی شدن برند ملی ایران از طریق رویدادهای ورزشی بود. این پژوهش با استفاده از روش کیفی گراندد تئوری انجام پذیرفت.
طراحی لباس کاروان ایران در المپیک صدای همه را در آورد

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir