ایران
محیا پلی‌گلات، تولیدکننده محتوای چندزبانه با بیش از 56 هزار دنبال‌کننده در یوتیوب، ویدیوی جدیدی با عنوان «زندگی پیش از جنگ ایران و اسرائیل! زندگی من در ایران» در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.
شرکتی دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت نخستین سخت‌افزار بومی پردازشگر هوش مصنوعی در ایران شده است که به‌عنوان جایگزینی برای نمونه‌های خارجی طراحی شده و قابلیت اجرای الگوریتم‌های سنگین پردازش تصویر، ویدئو و رباتیک را داراست.
شرکتی دانش‌بنیان موفق به تولید کرم‌های ضدآفتاب و مرطوب‌کننده مجهز به فناوری نانو شده است که امزایای آن می‌توان به جذب سریع و بافت سبک اشاره کرد.
ویدئوهایی که در ادامه آمده است، در بازه زمانی 13 ژوئن تا 4 جولای 2025 در زمان جنگ تحمیلی اسرائیل برعلیه ایران در یوتیوب العربیه بیش از 500 هزار بازدیدکننده در بازه زمانی یکماه پس از آغاز جنگ داشته است.
نشست تخصصی «جایگاه ایرانیان خارج از کشور در برندسازی ملی ایران» به همت پژوهشکده ارتباطات و با همکاری اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران، یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۴ با حضور مرتضی صبوری (دستیار رئیس و مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و عزیزالله حاتم‌زاده (رئیس اندیشکدۀ ایرانیان خارج از کشور) و به دبیری حمید عابدی (مدیر اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران و ارتباطات) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.
برندسازی یکی از ارکان اصلی توسعۀ اقتصادی و رقابتی است. در ایران اما محدودیت‌های ساختاری و فرهنگی، مسیر برندسازی را پیچیده کرده‌اند. تشدید نوسانات ارزی، تحریم‌های بین‌المللی و… باعث شده برخی کسب‌وکارها توان برنامه‌ریزی بلندمدت را نداشته باشند.
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروکراسی موجود در برخی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که گاهی اوقات، یک فرد در رده‌های میانی یا حتی پایینی یک سازمان، با یک تصمیم سلیقه‌ای، یک امضای نابجا یا حتی عدم انجام‌وظیفه خود مانند فشارندادن یک دکمه در یک سامانه، می‌تواند تمام زحمات یک تولیدکننده، یک سرمایه‌گذار و حتی کل برنامه‌های حمایتی کشور را متوقف کرده و به هدر دهد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی دکتر محمد علی ولوی؛ شخصیت پیشتاز علوم انسانی و اسلامی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی و بنیان گذار انجمن ایرانی تاریخ درگذشت.
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
گردشگر استرالیایی تجربه سفر خود به ایران و ایران گردی اش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir