مراقبت از پوست با کرمهای نانوفناوری
شرکتی دانشبنیان موفق به تولید کرمهای ضدآفتاب و مرطوبکننده مجهز به فناوری نانو شده است که امزایای آن میتوان به جذب سریع و بافت سبک اشاره کرد.
1404/05/22 - 11:11
تاریخ و ساعت خبر:
4843
کد خبر:
برند ملی - در دنیای امروز، فناوری نانو بسیاری از صنایع از جمله صنعت آرایشی و بهداشتی را تحت تأثیر قرار داده است. محصولات نانو، با بهبود کیفیت و عملکرد، توانستهاند راهحلی نوآورانه برای نیازهای متنوع مصرفکنندگان ارائه دهند. در این میان، شرکت پارس حنان تبریز با بهرهگیری از دانش روز و فناوری نانو، گامی نوآورانه در صنعت آرایشی و بهداشتی برداشته است. این شرکت پیشرو با تولید کرمهای ضدآفتاب و مرطوبکننده مبتنی بر نانوذرات، کیفیت و کارایی محصولات مراقبت از پوست را ارتقا داده و فرصتهای تازهای را در بازار داخلی و بینالمللی گشوده است.
این شرکت دانشبنیان در سال ۱۳۹۹ با هدف طراحی و تولید کرمهای پوستی پیشرفته بر پایه فناوری نانو تأسیس شد و با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی و تجربیات ارزشمند اعضای تیم تحقیق و توسعه، موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و مؤثر در حوزه پوست و زیبایی شده است که هماکنون قابلیت تجاریسازی گسترده دارند.
محصولات کلیدی این شرکت شامل «کرم ضدآفتاب نانوتکنولوژی» و «کرم نرمکننده و مرطوبکننده نانوتکنولوژی» است. کرم ضدآفتاب این شرکت علاوه بر محافظت کامل پوست در برابر اشعههای مضر UV، دارای بافتی سبک، غیرچرب و جذب سریع است که تجربهای دلپذیر را برای مصرفکنندگان فراهم میآورد. کرم مرطوبکننده نیز با ترکیبات گیاهی و طبیعی، رطوبترسانی عمیق به پوست را تضمین کرده و برای انواع پوست و شرایط آب و هوایی مختلف طراحی شده است.
محصولات پارس حنان تبریز با ویژگیهایی چون جذب سریع، بافت سبک، عدم ایجاد چسبندگی و پخششوندگی آسان، توانستهاند توجه بخش قابل توجهی از مصرفکنندگان را به خود جلب کنند.
اولین محصول تجاری شرکت، کرم مرطوبکننده، در سال ۱۴۰۳ با تولید ۸۰۰ تیوب آغاز شد. پس از ارزیابیهای اولیه و دریافت بازخوردهای مثبت از بازار، تولید به ۴۰۰۰ تیوب افزایش یافت که نشاندهنده استقبال و رشد پیوسته محصولات این شرکت است. شرکت پارس حنان تبریز بازار هدف خود را بر اساس معیارهای جمعیتشناختی (زنان ۱۸ تا ۳۵ سال) و جغرافیایی (مناطق گرمسیر و سردسیر) تعریف کرده است.

بازگشت به ابتدای صفحه
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 1216
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
مستند قدرت بینش (Power of Vision)
1403/08/24 - 20:21 _ تعداد بازدید: 1195
ژول آرتور بارکر، نويسنده و آيندهپژوه مشهور، مدير انديشکده Infinity ـ يک کانون تفکر شناختهشده در سطح بينالمللي ـ است. از سال 1974 تا کنون، ژول بارکر، در نشريات مختلفي قلم زده و براي بيش از يک ميليون نفر در سرتاسر دنيا سخنراني کرده است.
بیشتر بدانیم
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 1098
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 1072
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم