x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
نشست تخصصی آسیب شناسی حکمرانی پیوست فرهنگی
نشست تخصصی آسیب شناسی حکمرانی پیوست فرهنگی به میزبانی اندیشکده حرف برگزار شده است.
نسخه چاپی
1403/12/05 - 19:11
تاریخ و ساعت خبر:
1732
کد خبر:
برند ملی
- برای مشاهده این نشست ویدئوهای زیر را ببینید.
بخش اول:
بخش دوم:
بخش سوم:
بخش چهارم:
لینک کوتاه:
http://irbrand.ir/1732
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حکمرانی فرهنگی
,
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 986
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 840
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 829
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مستند قدرت بینش (Power of Vision)
1403/08/24 - 20:21 _ تعداد بازدید: 828
ژول آرتور بارکر، نويسنده و آيندهپژوه مشهور، مدير انديشکده Infinity ـ يک کانون تفکر شناختهشده در سطح بينالمللي ـ است. از سال 1974 تا کنون، ژول بارکر، در نشريات مختلفي قلم زده و براي بيش از يک ميليون نفر در سرتاسر دنيا سخنراني کرده است.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
خرداد 1404
انتشار کتاب «برندسازی ملی و سیاست بینالملل»
خرداد 1404
ویدئو: جایگاه استان خوزستان در برندسازی ملی ایران
اردیبهشت 1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
اردیبهشت 1404
نقش خیام نیشابوری در برندسازی ملی و دیپلماسی فرهنگی ایران
اردیبهشت 1404
انتشار کتاب «برند سازی ملی در اروپا؛ به صورت تئوری و عملی»
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات