نشست علمی «تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران» یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور محمد بیطرفان (رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران)، ابوالفضل ولوی (پژوهشگر حوزه مدیریت رسانه و برندسازی ملی) و راضیه مهدیه نجف‌آبادی (پژوهشگر حوزه برندسازی ملی) در سرای گفت‌وگوی مصلای تهران برگزار ‌شد.
کانال AbuShana Travels در یوتیوب به معرفی طبیعت ماسال برای کاربران عرب می پردازد.
رابطه بین جنبش جهاد اسلامی و انقلاب اسلامی چیست؟ چرا جنبش جهاد اسلامی جزو اولویت‌های تهران نبود؟ چه دلایلی باعث شد بشار اسد با وجود تلاش‌های ایران برای متقاعد کردن او، تغییر را رد کند؟ این سؤالات، بحثی را در مورد لحظات کلیدی در تاریخ رابطه بین ایران و جهاد اسلامی آغاز می‌کند.
فاطمه بلاگر الجزایری ساکن ایران در صفحه خود در یوتیوب به معرفی برج میلاد برای کاربران عرب و الجزایری پرداخت.
فرمانده قرارگاه قدس در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: خوزستان نیازی به نگاه ترحم‌آمیز ندارد؛ این استان یک فرصت ملی است نه یک‌بار روی دوش کشور. کافی است از شعار فاصله بگیریم و به واقعیت‌های توسعه‌ای توجه کنیم.
کتاب «برندسازی ملی و سیاست بین‌الملل» ترجمه امیرحسین عرب‌پور و سامان فریدونی با مقدمه دکتر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسید.
همزمان با سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول، در هجدهمین برنامه برند ملی جایگاه و اهمیت استان خوزستان در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در هفدهمین برنامه برند ملی نقش روابط عمومی ها در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
خیام نیشابوری، فیلسوف، ریاضی‌دان، ستاره‌شناس و شاعر نامدار ایرانی، یکی از چهره‌های شاخص تمدن ایران‌زمین است که تأثیر او نه تنها در فرهنگ و اندیشه ایرانی بلکه در فضای فکری و ادبی جهان نیز مشهود است. ۲۸ اردیبهشت، روز ملی خیام، فرصتی مغتنم برای بازاندیشی درباره ظرفیت‌های بی‌بدیل او در برندسازی ملی ایران و دیپلماسی فرهنگی کشورمان است.
کتاب برندسازی ملی در اروپا نوشته ژائو فریره، با تمرکز بر کشورهای بزرگ، متوسط و کوچک اروپایی، به بررسی نظری و عملی ساخت و مدیریت تصویر ملی در سطح جهانی می‌پردازد.
کتاب «قدرت نرم و برندسازی ملی قطر» با مشارکت «اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران» و «مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» با ترجمۀ حمید عابدی به بازار نشر معرفی شد.
موزه‌ها به‌عنوان نهادهای حافظه ملی و فرهنگی، نقش مهمی در شکل‌دهی به تصویر ذهنی یک کشور در سطح بین‌المللی دارند. ایران با داشتن هزاران سال تاریخ تمدن و فرهنگ، از تنوعی غنی در حوزه موزه‌داری برخوردار است. این مقاله به بررسی نقش موزه‌های ایران در تقویت برند ملی، بازنمایی هویت فرهنگی، جذب گردشگران فرهنگی، و ارتقاء قدرت نرم کشور می‌پردازد. همچنین چالش‌ها و راهکارهای افزایش اثرگذاری موزه‌ها در برندینگ ملی تحلیل می‌شود.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir