برند ملی
کاستاریکا اولین کشور در جهان است که از هوش مصنوعی برای ایجاد برند ملی خود استفاده می کند.
تصویر ایران با ابعاد مختلف، لحن و نگرش و گفتمان در مطبوعات برجستۀ ترکیه نسبت به ایران در طی زمان و طبق روابط دو جانبه و تحولات منطقه تغییر یافته است.
یوتیوبرهای بسیاری از پاکستان اومدن ایران و در فقدان کوچکترین راهبردی در حوزه ی گردشگری و تبلیغ برای جذب گردشگر از پاکستان همین یوتیوبرهای پاکستانی که با جیب خودشون اومدن تاثیرزیادی در این روند داشتن.
برای بسیاری از مشتریان، اعتبار برند یک محصول با کشور سازنده‌ی آن در ارتباط است. حتی اگر آن تولیدکننده را نشناسند، به اعتبار کشور مبدأ برند، آن کالا را تهیه می‌کنند. به‌عنوان نمونه خیلی‌ها به کیفیت محصولات الکتریکی ژاپنی و کره‌ای، ابزارآلات و تکنولوژی فنی آلمانی و یا لوازم‌ آرایشی و بهداشتی فرانسوی اعتقاد راسخ دارند و محصولات این کشورها را در اولویتشان قرار می‌دهند. در سالیان اخیر، محققین بر روی این موضوع بیشتر متمرکز شده‌اند و سعی کرده‌اند به آن بهای بیشتری بدهند.
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
کتابچه های ایران باشکوه محتوای تعاملی هستند که قابلیت دانلود و تماشای آنلاین و آفلاین را دارا می‌باشند.
بررسی عوامل مؤثر بر ارزش برند ملی از اهمیت بالایی در مباحث اقتصادی و بازرگانی بین­الملل برخوردار است.
بر این اساس، یک رئیس جمهوری مورد احترام و محبوب در داخل و خارج از مرزهای سیاسی یک کشور، می‌تواند وجهه جهانی کشور و ملت خود را ارتقا دهد و آن را برای گردشگران، سرمایه‌گذاران یا شرکای بین‌المللی جذاب‌تر کند و در مقابل، یک رئیس جمهوری با برند شخصی ضعیف، می‌تواند به وجهه ملی آن کشور آسیب رسانده و باعث کاهش اعتبار و جذابیت کشور در عرصه‌های بین‌المللی شود.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir