تازه های سایت
در سومین برنامه تخصصی برندملی در رادیو سراسری گفت و گو تصویر ایران در سینمای ایران بررسی می شود.
|بهمن 1403
هویت بصری رنگ‌های ایرانی نقش مهمی در برندسازی ملی ایران ایفا می‌کند.
|بهمن 1403
1403/11/21 - 13:38
رنگ های ایرانی بخشی مهم از فرهنگ و هنر ایران هستند و هر یک از این رنگ‌ها دارای معنای نمادین و تاریخی خاصی می‌باشند.
|بهمن 1403
کارشناس گروه گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس در رادیو گفت‌وگو گفت: نمایشگاه اکسپو بهترین فرصت برای جذب گردشگران ورودی و تحقق برنامه هفتم توسعه است؛ اما این در حالی است که وزارت صمت از حضور در نمایشگاه انصراف داده است.
|بهمن 1403
هم اکنون بخش فارسی، در شبکه ­های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و ...، حدود سه میلیون نفر دنبال کننده دارد. در سال ۲۰۱۴ میلادی، تولید مشترک برنامۀ رادیویی «مروارید شرق« توسط بخش فارسی رادیو و تلویزیون مرکزی چین و «شبکۀ رادیویی فرهنگ» صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تبدیل به پل جدیدی برای آشنایی بیشتر دو ملت چین و ایران شد.
|بهمن 1403
عضو کمیته دیپلماسی فرهنگی مجلس گفت: خودمان به دست خودمان تصمیمی گرفتیم که از حضور در یک رویداد چند وجهی بین‌المللی که فرصت بسیار خوب برای ارائه یک تصویر درست از کشور بود، انصراف دادیم و این حاصل بی‌تدبیری و تنبلی مسئولان است.
|بهمن 1403
وبسایت خبری هرات تایمز خبر از فعالیت دیجی‌کالا در این شهر داده است.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
پیشکسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفت‌وگو تصریح کرد: باید اعتماد بین مردم و حاکمیت را ارتقا داد تا کشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است.
|بهمن 1403
کتاب برندینگ ملت و تصویرسازی ملی در دوره معاصر ایران توسط دکتر آرش بیدالله خانی انتشارات بنیاد حقوقی میزان منتشر شده است.
|بهمن 1403
در اولین قسمت این برنامه که سه شنبه 9 بهمن با موضوع آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی و با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی برندسازی و راهبری سازمان، به عنوان مهمان ویژه اجرا شد. همچنین جناب آقای دکتر جعفر شمسی در مصاحبه‌ای به ابعاد برندسازی ملی و چالش‌های برندسازی ملی در ایران پرداختند.
|بهمن 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir