تازه های سایت
صادرات فرش ایران به پایین‌ترین حد در سه دهه گذشته رسیده است، به‌طوری که ایران، پس از چند دهه، جایگاه خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده فرش جهان به رقبایی مانند هند، نپال، چین، پاکستان، ترکیه و مصر واگذار کرده است.
|دی 1403
فرانسیس فوکویا اندیشمند شناخته شده جهان گفت و گویی با شبکه الحره داشته است.
|دی 1403
برندسـازی ملـی ایـران بـا چالشهـای پیچیـده ای در زمینه هـای مختلـف مواجـه اسـت کـه نیازمنـد ایجـاد گفتمـان یکپارچـه و راهبردهـای هماهنـگ اسـت.
|دی 1403
جای صد حیف دارد که ما در اقتصاد جهانی، به‌واسطه‌ی نداشتن نام و نشان تجاری و خلق محصولات برندساز، از قافله باز بمانیم. برای نمونه، در صنعت فرش، بازی را به چین و آسیای شرقی ببازیم که در مقابلِ هنر فاخر فرش ایرانی، هیچ حرفی برای گفتن ندارند و تنها به امکان برندسازی درست و شناخت بازار امروز مجهزند و با همین ترفند بازی را می‌برند.
|دی 1403
زبان پشتو سرشار از کلمات زیبایی است که از زبان فارسی به آن راه پیدا کرده‌ است، زبان فارسی حافظ زبان پشتوست و نه رقیب آن! این دو زبان برای قرن‌ها کنار یکدیگر زیسته و به یکدیگر کمک کرده‌اند.
|دی 1403
انصراف ایران برای حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵ مورد نقد روزنامه اعتماد قرار گرفته است.
|دی 1403
برخی بر این باورند که الجولانی قادر خواهد بود یا غرب او را قادر خواهد ساخت که بر سوریه حکم براند، زیرا رویکرد اطلاعاتی آمریکا در طی دهه‌ها بر مبنای حمایت از (اخوان المسلمین – خط قطبی) استوار بوده است. بله، اکثر ناظران و تحلیلگران معتقدند که اسلام مورد نظر آمریکا، مدل اخوانی است که در مقابل اسلام محمّدی اصیل قرار دارد.
|دی 1403
رسانه اکنون دیگر صرفاً یک نهاد اجتماعی نیست، بلکه به یک صنعت تبدیل شده است؛ این تنها صنعتی است که به جای کالا یا خدمات، اطلاعات، ایده‌ها، تحلیل‌ها، فرهنگ و تمدن می‌فروشد. با این حال، هدف مشترک همه صنایع و رسانه، کسب حداکثر سود است. بنابراین، صاحبان رسانه و کارکنان آن هیچ‌گاه اقداماتی انجام نمی‌دهند که به هر شکلی فرآیند کسب سود را مختل کند.
|دی 1403
تهران- ایرنا- «گردشگری» و «ایران‌هراسی» رابطه دوگانه و متقابل دارند، هیچ صنعت دیگری به اندازه گردشگری به این شکل ویژه با ایران‌هراسی در تقابل نیست و ضرورت دارد مساله آن در سطح کلان تصمیم‌گیری به یک «راهبرد» تبدیل شود.
|دی 1403
کتاب «سیاست خارجی پیامبر (ص)» اثری از دکتر سعید جلیلی است که در سال 1373 منتشر شده است.
|دی 1403
قدرت نرم به توانایی یک کشور در تأثیرگذاری بر دیگران از طریق جاذبه‌های فرهنگی، ارزش‌ها و سیاست‌های غیر اجباری اشاره دارد. به عبارت دیگر قدرت نرم، محصول و برآیند تصویرسازی مثبت از خود، تأثیرگذاری همراه با رضایت بردیگران، ارادة دیگران را تابع خود کردن و مؤلفه‌های نظیر آن است. جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان یکی از قدرت‌های مهم منطقه‌ای، از منابع غنی فرهنگی، دینی، تاریخی و علمی خود برای گسترش حضور در کشورهای همسایه، از جمله قزاقستان، استفاده می نماید. این ابزار قدرت نرم ایران از زمان استقلال قزاقستان در سال 1991 تاکنون در اشکال مختلفی اعمال شده و همچنان ادامه دارد.
|دی 1403
آستانه، پایتخت جمهوری قزاقستان، در طول دو دهه گذشته به مرکزی برجسته برای گفت‌وگوی بین‌الادیانی و بین‌فرهنگی تبدیل شده است. تلاش‌های این شهر در ایجاد بستری برای تبادل ایده‌ها، تجربیات و ارزش‌های مشترک انسانی، نقشی بی‌بدیل در تقویت صلح جهانی و درک متقابل میان ملت‌ها ایفا کرده است. کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی که با ابتکار جمهوری قزاقستان و به میزبانی آستانه برگزار می‌شود، به عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های جهانی در زمینه گفت‌وگوی بین‌الادیانی شناخته می‌شود. این کنگره نه تنها به عنوان فضایی برای تبادل نظر، بلکه به عنوان ابزاری عملی برای پیشبرد ارزش‌های الهی و انسانی عمل کرده است. تصویب ‌"مفهوم توسعه کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی برای دوره 2023 تا 2033" نمونه‌ای از نگاه راهبردی و آینده‌نگرانه به این حوزه است.
|دی 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir