تازه های سایت
سرپرست پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی فقدان یک برنامه و راهبرد مشخص در صنعت گردشگری ایران را مورد انتقاد قرارداد و گفت: متأسفانه، ما شاهد تلاش‌های پراکنده و فاقد انسجام در این حوزه هستیم. درحالی‌که توسعه گردشگری نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند است.
|اسفند 1403
هویت موسیقایی برند (Musical Brand Identity) به مجموعه‌ای از صداها، موسیقی‌ها و عناصر صوتی اشاره دارد که یک برند برای ایجاد ارتباط عاطفی و شناختی با مخاطبان خود استفاده می‌کند.
|اسفند 1403
نشست تاب آوری بازار هنر های تجسمی ایران در مواجهه با بحران به میزبانی اندیشکده حرف برگزار شده است.
|اسفند 1403
نشست تخصصی آسیب شناسی حکمرانی پیوست فرهنگی به میزبانی اندیشکده حرف برگزار شده است.
|اسفند 1403
نشست تخصصی موانع و راهکارهای توسعه پایدار صنعت هنرهای تجسمی ایران به میزبانی اندیشکده حرف برگزار شد.
|اسفند 1403
نشست بررسی زیست‌بوم نهادی صنایع فرهنگی و خلاق؛ چالش‌ها و فرصت‌ها برگزار شد.
|اسفند 1403
نشست حکمرانی صنايع فرهنگی و خلاق در ايران (تجارب جهانی ، چالش های داخلی) در پنجمین کنفرانس ملی حکمرانی و سیاست گذاری عمومی برگزار شد.
|اسفند 1403
فيلم کامل نشست دوم از سلسله نشست‌هاي فلسطين و آينده ايران با عنوان «جایگاه مسئله فلسطین در مسیر توسعه ایران» منتشر شد.
|اسفند 1403
فيلم کامل اولين نشست از سلسله نشست‌های فلسطين و آينده ايران با عنوان «جايگاه مسئله فلسطين در فرهنگ جامعه معاصر ايران» منتشر شد.
|اسفند 1403
اندیشکده حرف پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف اولین رویداد از سلسله رویدادهای "برندسازی ملی" را برگزار می‌کند.
|اسفند 1403
انعقاد توافق آتش‌بس میان جمهوری آذربایجان و کشور ارمنستان با میانجیگری روسیه و بدون حضور مؤثر دستگاه سیاست خارجی ایران در این فرایند، موجب بروز گمانه‌زنی‌هایی دربارۀ ابعاد و پیامدهای این توافق‌نامه شده است.
|اسفند 1403
فرهنگستان اول زبان و ادب فارسی برابرهایی را برای اصطلاحات فوتبالی برگزید که سال ۱۳۱۹ با امضای نخست‌وزیر وقت ابلاغ شد.
|اسفند 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir