وبسایت خبری هرات تایمز خبر از فعالیت دیجیکالا در این شهر داده است.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفتوگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفتوگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
پیشکسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفتوگو تصریح کرد: باید اعتماد بین مردم و حاکمیت را ارتقا داد تا کشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است.
|بهمن 1403
کتاب برندینگ ملت و تصویرسازی ملی در دوره معاصر ایران توسط دکتر آرش بیدالله خانی انتشارات بنیاد حقوقی میزان منتشر شده است.
|بهمن 1403
در اولین قسمت این برنامه که سه شنبه 9 بهمن با موضوع آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی و با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی برندسازی و راهبری سازمان، به عنوان مهمان ویژه اجرا شد. همچنین جناب آقای دکتر جعفر شمسی در مصاحبهای به ابعاد برندسازی ملی و چالشهای برندسازی ملی در ایران پرداختند.
|بهمن 1403
World Nomand بلاگر معروف آمریکایی به ایران سفر کرده و مستند سفر ۱۰ روزه خودش به شهرهای تهران اصفهان و شیراز را منتشر کرده است.
|بهمن 1403
ایران در لیست خطرناک ترین کشورها برای سفر گردشگرهاست. وزارتخانههای امور خارجه کشورها رسما اعلام میکنند که به ایران سفر نکنید. داستان چیه؟!
|بهمن 1403
"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران میباشد.
|بهمن 1403
حفاظت،نگهداشت و بهره برداری موثر و ایمن از محوطه ها، ابنیه و میراث تاریخی و هویتی هر شهر و کشور، یکی از مهمترین شاخه های سیاست و مدیریت فرهنگی است.بی شک ایتالیا و ایتالیایی ها خصوصا پس از جنگ دوم یکی از موفق ترین کارنامه ها را در این عرصه داشته اند و همیشه در عرصه حفاظت از میراث، زبان زد بوده اند.این البته یک زنجیره کامل از دانش و پژوهش تا سرمایه گذاری و فرهنگسازی و کارآفرینی در عرصه حفاظت را می طلبد و شناخت جامع این زنجیره نیازمند تحقیقات رصدی و میدانی و حتی فراتر از ساختار و کارویژه های وزارت فرهنگ ایتالیاست.در گزارش زیر،۱۰ مورد از الگوهای حفاظت میراث فرهنگی در رم به تفضیل شرح داده خواهد شد.
|بهمن 1403
به نظر میرسد تهران برای تبدیل شدن به هابانرژی در منطقه نباید توان چانهزنی برخی کشورهای همسایه را از طریق اتکا بیش از حد به انتقال گاز روسیه از سرزمین آنها افزایش دهد. این امر میسر نمیشود مگر با سیاستگذاریهای دقیق در حوزه حفظ بازارهای انرژی و حراست از ژئوپلیتیک کشور
|بهمن 1403
مراکز زیارتی مانند قم و مشهد نوعی جهانیگرایی منحصر به فرد را به نمایش میگذارند. برخلاف مراکز شهری مانند دبی، جایی که سلسله مراتب اقتصادی اغلب جوامع را تفکیک میکند، زیارتگاههای ایرانی احساس برابری را میان زائران با پیشینههای مختلف ترویج میدهند. آسیای جنوبیها در بازارها، مساجد و حیاطهای زیارتگاهها با عراقیها، افغانها، لبنانیها و دیگران ملاقات کرده، غذاها را به اشتراک میگذارند و اقلام مذهبی میخرند. این همآمیختگی یک حس مشترک از جامعه معنوی را تقویت میکند و آنان را جدای از اختلافات سیاسی به هم پیوند می زند.
|بهمن 1403