شورای نوردیک و سیاستگذاری ساخت تصویر ملی و برندینگ بین المللی ؛ دریچۀ خوشبختی به جهان معاصر

شورای نوردیک متشکل از پنج کشور سوئد، نروژ، فنلاند ، دانمارک و ایسلند و همچنین سه منطقه خود مختار و مستقل جزائر فارو، سرزمین گرینلند و جزیره آلند می باشد. تمامی این کشورها دارای برند ملی و تصویر جهانی - منطقه ای مناسب می باشند.
شورای نوردیک و سیاستگذاری ساخت تصویر ملی و برندینگ بین المللی ؛ دریچۀ خوشبختی به جهان معاصر
1403/08/03 - 23:50
تاریخ و ساعت خبر:
222
کد خبر:
برند ملی - امروزه اسکاندیناوی و نوردیک دریچۀ واقعی خوشبختی و رفاه برای تعداد کثیری از مردم دنیا است و مدل حکومتداری، اقتصاد، فرهنگ، اجتماع ، کسب و کار و سیاست آنها ، الگوی بسیاری از کشورهای دنیا می باشد. اصولاً برند نوردیک و اسکاندیناوی و نام و تصویر هر یک از این کشورها، امروزه حامل فرآیندهای ذهنی، ادراکی و بصری است که همراه با خود بسیاری از مفاهیم جذاب را به همراه دارد. بررسی روند ساخت برندینگ و تصویر سازی منطقه ای و ملی کشورهای شورای نوردیک از اهداف پژوهش حاضر است. بر همین اساس مقاله حاضر با بررسی روند سیاستگذاری و ساخت تصویر و برندینگ منطقه ای - ملی شورای نوردیک بر این امر اذعان می کند که سیاستگذاری شورای نوردیک در زمینه فرآیند برندینگ ملی و ساخت تصویر منطقه ای هر یک از کشورهای مربوطه هماهنگ و همگرا بوده است، به طوری که حاصل آن ساخت برند و تصویر منطقه ای- جهانی مناسب برای کشورهای حوزۀ نوردیک و اسکاندیناوی است که امروزه در کنار برندینگ و تصویر سازی ملی جداگانه هر یک از این کشورها، نقشی اساسی در ادراک بصری و ذهنی این منطقه در اذهان و تصور مردم دیگر نقاط دنیا دارد.

از اینجا مطالعه و دانلود کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/222
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir