برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بينالمللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحتالشعاع خود قرار دهد.
برند ملی - در طي ساليان اخير گردشگري به عنوان يکي از بارزترين ابعاد تشکيلدهنده برند ملي به صنعتي جهاني تبديل شده است. در اين پژوهش تلاش بر آن است که با بهرهگيري از چارچوب تئوريهاي عملي و رويههاي پيشنهادي و بر پايه تجارت عملي خبرگان صنعت گردشگري و برندسازي، پتانسيلهاي کليدي ايران شناسايي و با لحاظ کردن محدوديتهاي ايران، راههاي عملي تدوين استراتژي و ساخت برند ملي گردشگري ايران، ارائه شود.
برای اطلاعات خرید کتاب اینجا کلیک کنید