شناخت عوامل ایجاد برند ملی گردشگری (مکان)

برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بين‌المللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
شناخت عوامل ایجاد برند ملی گردشگری (مکان)
1403/08/15 - 15:22
تاریخ و ساعت خبر:
1313
کد خبر:
برند ملی - در طي ساليان اخير گردشگري به عنوان يکي از بارزترين ابعاد تشکيل‌دهنده برند ملي به صنعتي جهاني تبديل شده است. در اين پژوهش تلاش بر آن است که با بهره‌گيري از چارچوب تئوري‌هاي عملي و رويه‌هاي پيشنهادي و بر پايه تجارت عملي خبرگان صنعت گردشگري و برندسازي، پتانسيل‌هاي کليدي ايران شناسايي و با لحاظ کردن محدوديت‌هاي ايران، راه‌هاي عملي تدوين استراتژي و ساخت برند ملي گردشگري ايران، ارائه شود.

برای اطلاعات خرید کتاب اینجا کلیک کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1313
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir