در نهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
برند ملی - برنامه «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران است که فریدون ماهر، تهیهکنندگی و دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی(مجری کارشناس) سردبیری این برنامه را بر عهده دارند.
🔻 عنوان قسمت نهم:
🔹 جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران
🎙️مهمانان حضوری:
🔻 جناب آقای دکتر حمیدرضا توسلی
🔸 پژوهشگر حوزۀ هنر و فرهنگ و عضو هیئت علمی دانشگاه
🔻 جناب آقای دکتر محمدامین قاسمی پیربلوطی
🔸 پژوهشگر حوزۀ برندسازی ملی و کارشناس گروه فرهنگ عمومی، هنر و صنایع خلاق مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
🗓️ تاریخ پخش: 7 فروردین 1404
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
📌
کانالهای ارتباط با برنامه:
🔸سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵
🔹 صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصدا
🔸 کانال اختصاصی «گفتگوهای برند ملی» در پیامرسان «بله» با
شناسۀ IRnationbrand
🔹 وب سایت irbrand.ir
ویدئوی برنامه نهم را از اینجا مشاهده کنید: