در هفتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
برند ملی - برنامه «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران است که فریدون ماهر، تهیهکنندگی و دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی(مجری کارشناس) سردبیری این برنامه را بر عهده دارند.
🔻 عنوان قسمت هفتم:
🔹
ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
🎙️مهمان حضوری:
🔻
جناب آقای عباس طهرانی
🔸 کارشناس حوزۀ دین و رسانه و سردبیر آکادمی هدی
📞 مهمان تلفنی:
🔻
سرکار خانم دکتر طیبه عزتاللهی نژاد
🔸 عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و رسانه
🗓️ تاریخ پخش: ۲۱ اسفند ۱۴۰۳
⏰ ساعت پخش: ۱۰ تا ۱۱ صبح
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
📌
کانالهای ارتباط با برنامه:
🔸سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵
🔹 صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصدا
🔸 کانال اختصاصی «گفتگوهای برند ملی» در پیامرسان «بله» با
شناسۀ IRnationbrand
🔹 وب سایت irbrand.ir
ویدئوی برنامه هفتم را از اینجا مشاهده کنید: