x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
محسن یگانه
رکوردشکنی محسن یگانه در یوتیوب
اجرای آهنگ «بهت قول می‌دم» در شبکه یوتیوب تا کنون بیش از 230 میلیون بار تماشا شده است و از این نظر می‌توان عنوان پربازدیدترین ویدئوی ایرانی را برای آن در نظر گرفت. این نکته وقتی جالب توجه‌تر می‌شود که بدانیم یوتیوب در ایران فیلتر است و مردم ایران بیشتر برای تماشای ویدئو از سرویس‌های مشابه داخلی استفاده می‌کنند. در نتیجه بازدید بالای ویدئوی محسن یگانه نشان از مخاطبان جهانی این نماهنگ دارد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما