x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
رادیو فارسی چین
معرفی بخش فارسی رادیو و تلویزیون مرکزی چین
هم اکنون بخش فارسی، در شبکه ­های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و ...، حدود سه میلیون نفر دنبال کننده دارد. در سال ۲۰۱۴ میلادی، تولید مشترک برنامۀ رادیویی «مروارید شرق« توسط بخش فارسی رادیو و تلویزیون مرکزی چین و «شبکۀ رادیویی فرهنگ» صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تبدیل به پل جدیدی برای آشنایی بیشتر دو ملت چین و ایران شد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما