بسیاری هستند که دربارهی آموزش برندینگ و برندسازی و ساخت هویت برند صحبت میکنند اما برقرار کردن مفهومی به نام اصالت در هویت، در نقطه به نقطهی برند، به شناخت عمیقتری از ساختار برند نیاز دارد که منجر به ایجاد نگاهی متفاوت و شکل گرفتن آن هویت در ذهن میشود.
IR Brand متناسب با محصولات و خدمات در اتاقِ فکر، پیشتولید محتوا را با خلق ایدههای خلاقانه شروع میکند و با بهکاربردن فرایندهای خلاق و در اختیار داشتن سیاستهای بازاریابی، فرایند تولید محتوا را ادامه میدهد.
برندسازی، یک کار سلیقه ای و دور میزی نیست که با نظر شخصی تصمیم گیری شود. پژوهش برند، زیربنای یک پروژه ی برندسازی صحیح است و نیازمند پژوهش و کار عملی است که بتوان از داده های بدست آمده در مراحل بعدی مثل تدوین استراتژی هویت برند و طراحی هویت بصری استفاده کرد.