برنامه راديويي"برند ملي"
"برند ملي" اولين برنامه راديويي در قالب گفتگوهاي تخصصي با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازي است که هدف آن ارتقاء آگاهي عمومي و بررسي چالشها و فرصتهاي ارتقاء تصوير ايران ميباشد.
اين برنامه هر هفته سهشنبه از ساعت 11 تا 12 به بررسي موضوعات مرتبط با برندسازي ملي ايران در راديو گفتگو خواهد پرداخت.
مدیر پژوهشکده آیندهپژوهی در سلامت با اشاره به ماهیت چندوجهی نظام سلامت که ابعاد گستردهای از آموزش و پژوهش تا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را در بر میگیرد، بر لزوم اتخاذ نگاهی کلان و آیندهنگر برای برندسازی ملی در این حوزه تأکید کرد.
|اردیبهشت 1404
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروکراسی موجود در برخی دستگاههای اجرایی، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که گاهی اوقات، یک فرد در ردههای میانی یا حتی پایینی یک سازمان، با یک تصمیم سلیقهای، یک امضای نابجا یا حتی عدم انجاموظیفه خود مانند فشارندادن یک دکمه در یک سامانه، میتواند تمام زحمات یک تولیدکننده، یک سرمایهگذار و حتی کل برنامههای حمایتی کشور را متوقف کرده و به هدر دهد.
|اردیبهشت 1404
نائب رئیس اتحادیههای تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به نقش معاونت علمی اشاره و بیان کرد: معاونت علمی که وظیفه حمایت از شرکتهای دانشبنیان را بر عهده دارد، باید دید در حوزه بینالمللیسازی این شرکتها و کمک به برندسازی جهانی آنها چقدر فعال بوده و چه میزان بودجه و برنامه عملیاتی مشخصی را به این امر اختصاص داده است.
|اردیبهشت 1404
در چهاردهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به روز جهانی گرافیک نقش هویت بصری در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اردیبهشت 1404
بنتالهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویکردی بیمارمحور است؛ تمرکز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نهتنها منجر به رضایت بیشتر میشود، بلکه به تحقق اهداف والاتر سلامت کمک میکند.
|اردیبهشت 1404
دبیرکل مجمع کارآفرینان با تاکید بر اهمیت زیرساختهای کیفی در برندسازی، اظهار کرد: ایجاد یک برند معتبر و پایدار، پیش از هر چیز نیازمند توجه به کیفیت محصول، سازماندهی داخلی قوی، اخلاق حرفهای و مسئولیت اجتماعی است و صرفاً با تبلیغات و طراحی ظاهری نمیتوان یک برند ماندگار ساخت.
|اردیبهشت 1404
رئیس اتحادیه صنایع پاییندست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیتهای بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نامونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
|اردیبهشت 1404
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|فروردین 1404
در سیزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اردیبهشت 1404
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|فروردین 1404
در دهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|فروردین 1404
در نهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|فروردین 1404