رویدادهای تخصصی
در شانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی در خصوص نقش شاهنامه در برندسازی ملی ایران با حضور محمود افراخته، مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران گفت و گو شد.
|اردیبهشت 1404
در چهاردهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به روز جهانی گرافیک نقش هویت بصری در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|اردیبهشت 1404
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|فروردین 1404
در سیزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|اردیبهشت 1404
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|فروردین 1404
در دهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیین‌های نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|فروردین 1404
در نهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیین‌های نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|فروردین 1404
در هشتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیین‌ها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اسفند 1403
در هفتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیین‌ها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اسفند 1403
در ششمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه حفاظت از محیط زیست در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اسفند 1403
در پنجمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه رهبران سیاسی در برندسازی ملی با تاکید بر محور مقاومت در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اسفند 1403
در چهارمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه صنعت گردشگری در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|بهمن 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir