x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند 1403
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند 1403
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
اسفند 1403
گزارش رویداد مجازی “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی”
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
هویت بصری
هویت بصری و رنگ های ایرانی
هویت بصری رنگهای ایرانی نقش مهمی در برندسازی ملی ایران ایفا میکند.
ضرورت ایجاد یک رویه مشترک استفاده از رنگ و هویت بصری برای نهاد های کشور
استفاده از هویت بصری و تاکید بر رنگ یکی از ارکان برندسازی در سطوح مختلف است.
1