قطر
ویدئوهایی که در ادامه آمده است، در بازه زمانی ۱۳ ژوئن تا ۴ جولای ۲۰۲۵ در زمان جنگ تحمیلی اسرائیل برعلیه ایران در یوتیوب این شبکه خبری بیش از ۵۰۰ هزار بازدیدکننده در بازه زمانی یکماه پس از روز آغاز جنگ داشته است.
کتاب «قدرت نرم و برندسازی ملی قطر» با مشارکت «اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران» و «مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» با ترجمۀ حمید عابدی به بازار نشر معرفی شد.
تولد و گسترش جنبش‌های مبارز ضد استعماری و ضد اسرائیلی روندی طبیعی در منطقه‌ی ماست اما تنها راه غرب برای مقابله با این جنبش‌ها، حمله نظامی نیست. شاید مهم‌ترین کارکرد رفاه و توسعه‌ی مصنوعی نفتی کشورهایی خاص در منطقه خنثی‌سازی انرژی مقاومت باشد.
خوب است یکبار برای همیشه به صنعت گاز ایران بعد از انقلاب دیدگاه مثبت داشته باشیم و ندانسته و بدون اطلاع، قطر را مثل پتک بر سر ایران سربلند و قوی نزنیم!
گزارش «سیاست تجاری قطر» از سوی مرکز پژوهش های اتاق ایران، تهیه شده است. گزارش حاضر با تمرکز بر واکاوی استراتژی های توسعه و اسناد سیاست تجاری این کشور میکوشد تا روابط تجاری ایران و قطر را مورد بررسی قرار داده و در نهایت پیشنهادهایی برای سیاستگذاری ارائه دهد.
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران قوانین اتاق های بازرگانی و صنایع در کشورهای مختلف را منتشر کرده است.
تصویر و برند ملی یک کشور در نظام بین‌الملل و در بین افکار عمومی جهانی ساخته و پرداخته می‌شود. کشورهای مختلف نیز به‎دنبال آن هستند که از ابزارهای گوناگون، تصویر الهام‌بخش و جذابی از خود ارائه کنند. تصویری که افزون بر نمایش قدرت یک ملت، نشان‌دهنده حوزه نفوذ و کنشگری مؤثر در عرصه بین‌الملل باشد.
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir