تازه های سایت
کتاب برندینگ ملت و تصویرسازی ملی در دوره معاصر ایران توسط دکتر آرش بیدالله خانی انتشارات بنیاد حقوقی میزان منتشر شده است.
|بهمن 1403
در اولین قسمت این برنامه که سه شنبه 9 بهمن با موضوع آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی و با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی برندسازی و راهبری سازمان، به عنوان مهمان ویژه اجرا شد. همچنین جناب آقای دکتر جعفر شمسی در مصاحبه‌ای به ابعاد برندسازی ملی و چالش‌های برندسازی ملی در ایران پرداختند.
|بهمن 1403
World Nomand بلاگر معروف آمریکایی به ایران سفر کرده و مستند سفر ۱۰ روزه خودش به شهرهای تهران اصفهان و شیراز را منتشر کرده است.
|بهمن 1403
1403/11/09 - 16:29
ایران در لیست خطرناک ترین کشورها برای سفر گردشگرهاست. وزارتخانه‌های امور خارجه کشورها رسما اعلام می‌کنند که به ایران سفر نکنید. داستان چیه؟!
|بهمن 1403
"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران می‌باشد.
|بهمن 1403
حفاظت،نگهداشت و بهره برداری موثر و ایمن از محوطه ها، ابنیه و میراث تاریخی و هویتی هر شهر و کشور، یکی از مهمترین شاخه های سیاست و مدیریت فرهنگی است.بی شک ایتالیا و ایتالیایی ها خصوصا پس از جنگ دوم یکی از موفق ترین کارنامه ها را در این عرصه داشته اند و همیشه در عرصه حفاظت از میراث، زبان زد بوده اند.این البته یک زنجیره کامل از دانش و پژوهش تا سرمایه گذاری و فرهنگسازی و کارآفرینی در عرصه حفاظت را می طلبد و شناخت جامع این زنجیره نیازمند تحقیقات رصدی و میدانی و حتی فراتر از ساختار و کارویژه های وزارت فرهنگ ایتالیاست.در گزارش زیر،۱۰ مورد از الگوهای حفاظت میراث فرهنگی در رم به تفضیل شرح داده خواهد شد.
|بهمن 1403
به نظر می‌رسد تهران برای تبدیل شدن به هاب‌انرژی در منطقه نباید توان چانه‌زنی برخی کشور‌های همسایه را از طریق اتکا بیش از حد به انتقال گاز روسیه از سرزمین آن‌ها افزایش دهد. این امر میسر نمی‌شود مگر با سیاست‌گذاری‌های دقیق در حوزه حفظ بازار‌های انرژی و حراست از ژئوپلیتیک کشور
|بهمن 1403
مراکز زیارتی مانند قم و مشهد نوعی جهانی‌گرایی منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارند. برخلاف مراکز شهری مانند دبی، جایی که سلسله مراتب اقتصادی اغلب جوامع را تفکیک می‌کند، زیارتگاه‌های ایرانی احساس برابری را میان زائران با پیشینه‌های مختلف ترویج می‌دهند. آسیای جنوبی‌ها در بازارها، مساجد و حیاط‌های زیارتگاه‌ها با عراقی‌ها، افغان‌ها، لبنانی‌ها و دیگران ملاقات کرده، غذاها را به اشتراک می‌گذارند و اقلام مذهبی می‌خرند. این هم‌آمیختگی یک حس مشترک از جامعه معنوی را تقویت می‌کند و آنان را جدای از اختلافات سیاسی به هم پیوند می زند.
|بهمن 1403
ایران و غنا در سال 1974 روابط دیپلماتیک رسمی خود را آغاز کردند. هرچند چالش‌های اقتصادی باعث شد که غنا در سال 1981 سفارت خود در تهران را تعطیل کند، اما با این حال، دو کشور روابط دوستانه‌ خود را حفظ کردند. با بازگشایی دوباره سفارت غنا در سال 2008، دو کشور تعهد خود را به به تقویت روابط دوجانبه نشان دادند. به این خاطر، در اثر توسعه روابط سیاسی بین دو کشور، انتظار می رفت که تعاملات فرهنگی بین غنا و ایران نیز توسعه یابد.
|بهمن 1403
دیاسپورای ارمنی یکی از قدیمی‌ترین و تأثیرگذارترین جوامع مهاجر در جهان است که به‌ویژه در پی وقایع تلخ نسل‌کشی ارمنی‌ها بین سال‌های ۱۹۱۵ تا ۱۹۲۳، پراکندگی گسترده‌ای را تجربه کرد. این جامعه با پراکندگی در سراسر جهان، به‌ویژه در کشورهای ایالات متحده، فرانسه، روسیه، لبنان و ایران، توانسته است نقش مهمی در حفظ هویت فرهنگی و انتقال میراث تاریخی ارمنی ایفا کند. دیاسپورای ارمنی، با وجود دوری از سرزمین مادری، پیوندی قوی با ارمنستان حفظ کرده و در راستای حمایت از این کشور، به فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گسترده‌ای پرداخته است.
|بهمن 1403
در قلب آسیای مرکزی، جایی که کوه‌های سر به فلک کشیده و دشت‌های وسیع با هم ملاقات می‌کنند، در دره زرافشان تاجیکستان، شاهد تابلوی نقاشی از رنگ‌ها و طعم‌های بی‌نظیر هستیم. غذاهای این سرزمین، دریچه‌ای به سوی فرهنگ و هویت غنی مردم باستان می‌گشایند. عطر و طعم بی‌نظیر این غذاها، هر ذائقه‌ای را به وجد می‌آورد. از پلوهای مجلسی و خورشت‌های سنتی گرفته تا نان‌های محلی و شیرینی‌های خوشمزه، تنوع و گوناگونی در دنیای غذاهای تاجیکستان و آسیای مرکزی حرف اول را می‌زند.
|بهمن 1403
کِیث دینی(Keith Dinnie)، نویسنده و محقق در زمینه برند و برند ملی، در کتاب «برندسازی ملی، مفاهیم، موضوعات و اجرا»، می­گوید پیش از آنکه به اعمال مفهوم برند، روی کشور ها بپردازیم، باید به تعریف و تشریح خودِ برند رسید.
|بهمن 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir