x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند 1403
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند 1403
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
اسفند 1403
گزارش رویداد مجازی “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی”
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
سازه انگاری؛ جایگاهیابی؛ موضعیابی؛ برندیابی ملی؛ رقابت پذیری؛ بازاریابی سیاسی
تکوین سازه انگارانه جایگاه یابی برندهای ملی و نسبت آن با رقابت پذیری اقتصادی
موقعیت یک کشور در اقتصاد سیاسی جهانی برآیند رقابتپذیری اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آن است. دارا بودن ظرفیت قدرت نرم و جذابیت کشور برای اقناع و همراه سازی دیگران با خود در ارتقای موقعیت آن در سلسلهمراتب قدرت و ثروت جهانی اهمیت روزافزونی یافته است.
1