دیپلماسی فرهنگی
دو روی یک سکه هویت ملی نخست اعتماد به نفس داخلی، افتخار به ایرانی بودن و سپس برند ملی در قالب تصویرسازی خارجی و شناساندن ایران به دیگر ملتها است.
این مستند چهار قسمتی طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد 1403 در چهار قسمت 26 دقیقه‌ای در دو نوبت از شبکه فرهنگ روسیه پخش شد.
با گسترش فناوری اطلاعات، افزایش ارتباطات بین جوامع و رشد آگاهی از اتفاقات و رویدادها در سایر نقاط جهان، دولت‌ها افزایش قدرت نرم خود را به‌عنوان مکملی در کنار قدرت سخت در سیاست‌های کلان خود قرار داده‌اند لذا ساخت برند ملی معتبر برای دولت‌های جهان حائز اهمیت گشته است چراکه بخوبی دریافته اند که هرچه تصویر بهتری از خود و کشورهایشان در اذهان مردم سایر کشورها ایجاد نمایند در پیشبرد اهداف و منافعشان موفق‌تر خواهند بود.
اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی در مرحله نخست و سپس تهیه محتوای خلاقانه و جذاب برای گروه های هدف از طریق فضای مجازی از مرحله اطلاع رسانی تا بازگشت به کشورشان؛ فرصت مناسبی برای معرفی این میراث ملی و در نهایت ارتقای وجهه ملی ایران است.
رسانه آمریکایی ان‌پی‌آر در گزارشی به انتشار کتاب « سفره» پرداخته است

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir