کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ایران» منتشر شد

کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» تألیف دکتر ابوالفضل وَلَوی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ایران» منتشر شد
1403/08/01 - 17:12
تاریخ و ساعت خبر:
42
کد خبر:
برند ملی - کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های مجازی و تأکید بر کشورهای حوزه جهان عرب تألیف ابوالفضل وَلَوی، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

ابوالفضل وَلَوی، دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه در این کتاب پس از مرور مبانی و نظریات شبکه‌های اجتماعی؛ روندهای آینده فناوری، مفهوم قدرت و اقتدار ملی، دیپلماسی عمومی و برندسازی ملی و ژئوپلتیک جهان عرب در نهایت مدل بومی برندسازی ملی ایران از طریق فضای مجازی (با تأکید بر جهان عرب) را ارائه کرده است.

این کتاب در ۳۷۰ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۵۳ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/42
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir