کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ایران» منتشر شد
کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» تألیف دکتر ابوالفضل وَلَوی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
1403/08/01 - 17:12
تاریخ و ساعت خبر:
42
کد خبر:
برند ملی - کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» با بهرهمندی از ظرفیت رسانههای مجازی و تأکید بر کشورهای حوزه جهان عرب تألیف ابوالفضل وَلَوی، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
ابوالفضل وَلَوی، دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه در این کتاب پس از مرور مبانی و نظریات شبکههای اجتماعی؛ روندهای آینده فناوری، مفهوم قدرت و اقتدار ملی، دیپلماسی عمومی و برندسازی ملی و ژئوپلتیک جهان عرب در نهایت مدل بومی برندسازی ملی ایران از طریق فضای مجازی (با تأکید بر جهان عرب) را ارائه کرده است.
این کتاب در ۳۷۰ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۵۳ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.
بازگشت به ابتدای صفحه
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم