نشست علمی «تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران» یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور محمد بیطرفان (رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران)، ابوالفضل ولوی (پژوهشگر حوزه مدیریت رسانه و برندسازی ملی) و راضیه مهدیه نجفآبادی (پژوهشگر حوزه برندسازی ملی) در سرای گفتوگوی مصلای تهران برگزار شد.
برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بينالمللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحتالشعاع خود قرار دهد.