نشست تخصصی «جایگاه ایرانیان خارج از کشور در برندسازی ملی ایران» به همت پژوهشکده ارتباطات و با همکاری اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران، یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۴ با حضور مرتضی صبوری (دستیار رئیس و مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و عزیزالله حاتمزاده (رئیس اندیشکدۀ ایرانیان خارج از کشور) و به دبیری حمید عابدی (مدیر اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران و ارتباطات) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.