چطور این غول صنعتی ایرانی توانسته در سطح جهانی بدرخشد؟
یک کاربر کویتی در اینستاگرامی درباره تاثیرپذیری فیلسوف شهیر فرانسوی هانری کربن از علامه طباطبایی می گوید.
برندهای تجاری نه تنها به عنوان یک ابزار قدرتمند اقتصادی برای توسعه کشورها، بلکه به عنوان یک ابزار سیاسی نیز شناخته میشوند. امروزه پرچم برندهای معتبر کشورهای توسعهیافته در کشورهایی که حتی در آن کنسولگری ندارند، برافراشته میشود. ایلان ماسک با رئیسجمهور ترکیه و بیل گیتس با رئیسجمهور چین ملاقات میکنند. سوال اساسی این است که برندهای معتبر ایرانی در کجای مناسبات تجاری جهانی قرار دارند؟ این برندها چه چالشهایی برای جذب سرمایههای خارجی دارند و چه نقشی در مگِاپروژههای صادراتی ایفا میکنند؟ در قسمت دیگری از برنامه «شوالیههای سرمایهگذاری» که به همت دکتر مهدی کریمی تفرشی، معاون سازمان سرمایهگذاری ایرانیان خارج از کشور ترتیب داده شده است، مهندس محمدرضا مودودی، رئیس کمیته ملی برندهای برتر تجاری اتاق بازرگانی به طرح و بررسی این پرسشها پرداخته است.
آدیداس به مناسبت پنجاهمین سالگرد همکاری خود با تیم ملی فوتبال آرژانتین از کیت جدیدی رونمایی کرد.
همان طور که سازمان ها و محصولات به برندسازی و خلق هویت نیاز دارند؛ کشورها نیز با بهره گیری از اصول برندسازی مکان توانسته اند هویت و تصویری ایده آل و البته واقعی از خود جهت بهبود ارتباطات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی با دیگر کشورها و همین طور رونق صنعت گردش گری ایجاد کنند.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تبریز از برنامههای ویژه برای حمایت از تولیدکنندگان باقلوا در گوگان خبر داد و هدف را تبدیل این شیرینی سنتی به یک برند ملی خواند و با تأکید بر اهمیت بهبود کیفیت تولید و ارتقاء زیرساختها گفت: با توانمندسازی کارگاههای سنتی تولید باقلوا، میتوان این محصول را به یکی از نمادهای فرهنگی و اقتصادی استان تبدیل کرد.
ماریان عبدی با نام کاربری Geenyada بلاگر سفر آمریکایی سیاه پوست و مسلمان به ایران سفر کرده است.
برندسازی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر کسبوکار است. این موضوع شامل ایجاد یک هویت منحصربهفرد و قابل شناسایی برای کسبوکار یا محصول است که بتواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند و در ذهن آنها باقی بماند. در این میان، برندسازی رویدادها نقش مهمی در ایجاد تجربههای ماندگار برای مخاطبان و افزایش ارزش برند ایفا میکند.
نماد M که روی لباس ورزشکاران جهانی میبینید، یک نماد تولید ایرانی است. نماد M در شرکت مجید برگرفته از کلمه Merooj به معنی مورچه در زبان لری است.
هدف از انجام تحقیق حاضر اولویت بندی عوامل موثر برند ملی بر سلامت سازمانی ورزش کشور بود.
داوود کیم خود را «خوششانسترین فرد» روی کره زمین میداند؛ فردی که خداوند او را انتخاب کرده و اسلام به همه سؤالاتش پاسخ داده است.
طبق شاخص جهانی برند شهرها از *Brand Finance*، لندن، پاریس و نیویورک همچنان سه جایگاه برتر را به خود اختصاص دادهاند.