نگاهی به ایستگاه متروی وکیل شیراز اثر مهرداد ایروانیان

هدف از برندسازی مکان، ایجاد تصویری مثبت و ماندگار در ذهن مخاطبان است تا آن مکان را از رقبا متمایز کرده و به یک مقصد جذاب تبدیل کند.
نگاهی به ایستگاه متروی وکیل شیراز اثر مهرداد ایروانیان
1403/09/24 - 00:00
تاریخ و ساعت خبر:
1538
کد خبر:
برند ملی - هویت‌بخشی به فضاها یا برندسازی مکان، فرایندی است که طی آن به یک مکان مشخص، هویتی منحصربه‌فرد و جذاب بخشیده می‌شود.

این هویت می‌تواند برای یک شهر، منطقه، ساختمان یا حتی یک رویداد باشد.

عواملی مانند تاریخچه، فرهنگ، جاذبه‌های گردشگری، معماری و رویدادهای یک مکان در شکل‌گیری برند آن نقش مهمی دارند.

مهم‌ترین مزایای برندسازی مکان عبارتند از:
* افزایش شناخت و آگاهی از مکان
* ایجاد هویت و شخصیت برای مکان
* جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران
* تقویت اقتصاد محلی
* بهبود کیفیت زندگی ساکنان

ایستگاههای مترو یکی از مهمترین عناصر برندسازی شهرها هستند و این امر در شهرهای مسکو و لندن به خوبی مشاهده می شود.

در ایران هم ایستگاه مترو شیراز به دلیل ذوق و سلیقه طراحان آن، تبدیل به یکی از المان های  مورد توجه در شهر توریستی شیراز  شده است.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1538
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 826
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 722
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 616
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 435
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir