برند
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از شرایط ژئوپلیتیک ایران و تاثیر آن بر بخش خصوصی منتشر کرده است.
گزارش «اولویت های همکاری اقتصادی-تجاری با چین» به درخواست معاونت اقتصادی اتاق تهیه (27/10/1394 لغایت 30/7/1394) گردید که مبتنی بر چهار بخش می باشد.
یوتیوبرهای بسیاری از پاکستان اومدن ایران و در فقدان کوچکترین راهبردی در حوزه ی گردشگری و تبلیغ برای جذب گردشگر از پاکستان همین یوتیوبرهای پاکستانی که با جیب خودشون اومدن تاثیرزیادی در این روند داشتن.
دیپلماسی عمومی شیعی جمهوری اسلامی به عنوان بخشی مهم از دیپلماسی عمومی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارای زمینه‌هایی است که بر اساس این زمینه‌ها، ظرفیت‌ها و محدودیت‌های میدان عملیاتی دیپلماسی عمومی شیعی جمهوری اسلامی ایران پدید آمده است.
برای بسیاری از مشتریان، اعتبار برند یک محصول با کشور سازنده‌ی آن در ارتباط است. حتی اگر آن تولیدکننده را نشناسند، به اعتبار کشور مبدأ برند، آن کالا را تهیه می‌کنند. به‌عنوان نمونه خیلی‌ها به کیفیت محصولات الکتریکی ژاپنی و کره‌ای، ابزارآلات و تکنولوژی فنی آلمانی و یا لوازم‌ آرایشی و بهداشتی فرانسوی اعتقاد راسخ دارند و محصولات این کشورها را در اولویتشان قرار می‌دهند. در سالیان اخیر، محققین بر روی این موضوع بیشتر متمرکز شده‌اند و سعی کرده‌اند به آن بهای بیشتری بدهند.
https://t.me/nationbranding
کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» تألیف دکتر ابوالفضل وَلَوی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
تصوير برند یک ملت، يک موضوع مهم در دنياي پر چالش امروز مي باشد. جهاني سازي يعني کشورها براي جذب سرمايه گذاران، توريست ها، ایجاد تصویر مطلوب از کالاهای صادراتی ، رسانه ها، ايجاد اعتماد و غیره در رقابت تنگاتنگ مي باشند. از این رو براي کشورها و شهرها کاملاٌ ضروريست تا بدانند توسط مردم ساير مکان هاي ديگر چگونه ديده مي شوند و اينکه چگونه بايد دستاوردها، محصولات، خدمات و غیره خود را در تصوير برندشان منعکس کنند؛
 هدف از پژوهش حاضر شناسایی مولفه های مدل تعالی برند ملی فوتبال ایران است.
هدف این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر برندسازی ملی در حوزه نخبگان و استعدادهای برتر و رتبه­بندی آنان مبتنی بر مطالعه ای توصیفی اکتشافی و با رویکردی توسعه ای- کاربردی است.
برند مجموعه ای از ادراکات ذهنی نسبت به چیزی است که در طول زمان شکل می گیرد. یکی از قلمروهای برند، حیطه کشورها و ملت هاست بطوریکه تاکنون بیش از 50 کشور فعالیت هایی را بر روی برندشان متمرکز کرده اند تا جایگاه مطلوب برند ملی شان را در اذهان ایجاد کنند.
همواره تحولات جهانی و منطقه‌ای، ضرورت دسترسی به صادرات موفق با محوریت کاهش هزینه‌ها و افزایش میزان پذیرش محصولات را به امری حیاتی برای اقتصاد هر کشور تبدیل کرده است. از جمله فاکتورهای موثر در موفقیت صادرات، نشان (برند) ملی قابل قبول کشور مبداء نزد مشتریان کشور مقصد می‌باشد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir