x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
مرکز پژوهش های اتاق ایران
دولت جدید، بخش خصوصی و ریسک های ژئوپلیتیک ایران
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از شرایط ژئوپلیتیک ایران و تاثیر آن بر بخش خصوصی منتشر کرده است.
نسخه چاپی
1403/08/02 - 09:48
تاریخ و ساعت خبر:
178
کد خبر:
برند ملی
-
برای دانلود و مطالعه گزارش کلیک کنید
لینک کوتاه:
http://irbrand.ir/178
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دولت چهاردهم
,
مسعود پزشکیان
,
ژئوپلیتیک
,
بخش خصوصی
,
برندسازی اقتصادی
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 907
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 763
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 716
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 617
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
اردیبهشت 1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
اردیبهشت 1404
نقش خیام نیشابوری در برندسازی ملی و دیپلماسی فرهنگی ایران
اردیبهشت 1404
انتشار کتاب «برند سازی ملی در اروپا؛ به صورت تئوری و عملی»
اردیبهشت 1404
قدرت نرم و برندسازی ملی قطر
اردیبهشت 1404
تأثیر موزههای ایران بر برند ملی
اردیبهشت 1404
تاثیر کهن الگوهای شاهنامه بر برند ملی ایران
اردیبهشت 1404
تأثیر توسعه گردشگری مذهبی (کلیه ادیان) بر برند ملی ایران
اردیبهشت 1404
جایگاه ایرانیان خارج از کشور در برندسازی ملی ایران
اردیبهشت 1404
ویدئو: شاهنامه و برند ملی ایران
اردیبهشت 1404
ویدئو: جایگاه گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات