x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
برندسازی سلامت
آیندهپژوهی و همافزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
مدیر پژوهشکده آیندهپژوهی در سلامت با اشاره به ماهیت چندوجهی نظام سلامت که ابعاد گستردهای از آموزش و پژوهش تا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را در بر میگیرد، بر لزوم اتخاذ نگاهی کلان و آیندهنگر برای برندسازی ملی در این حوزه تأکید کرد.
1