پادکست | دیپلماسی عمومی و برندسازی مکان

پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
پادکست | دیپلماسی عمومی و برندسازی مکان
1403/08/18 - 20:46
تاریخ و ساعت خبر:
1351
کد خبر:
برند ملی - این قسمت به بررسی چگونگی تطبیق دو مفهوم اصلی این حوزه با یکدیگر می پردازد: دیپلماسی عمومی و برندسازی مکان. نیک PD را مفهوم کلی می داند و برندسازی مکان را به عنوان یکی از ابزارها می داند. سیمون برندسازی مکان را رویکرد کلی و PD را تنها یکی از جنبه های تصویر یک کشور می داند. آنها در مورد موضوع تأثیر و اهمیت ارزیابی واقعی در هر دو فعالیت توافق دارند.

موارد در نظر گرفته شده شامل تحولات دیپلماسی عمومی بریتانیا و گام های اشتباه تاریخی ایالات متحده است. گفتگو با سایمون و نیک در حالی پایان می‌یابد که هر دو تأیید می‌کنند آنچه واقعاً مهم است رسیدن به سیاست‌های درست است. سیاست های خوبی که اساس موفقیت را هم در برندسازی مکان و هم در دیپلماسی عمومی ایجاد می کند.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1351
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 911
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 768
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 726
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 626
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir