پادکست | چگونه برندها می توانند شهروندی جهانی را در اولویت و مرکز قرار دهند
Luis Araujo، رئیس Tursimo de Portugal، بار دیگر در Place2Place به ما میپیوندد – این بار برای ارتباط با Claire Prentice، رئیس برند اسکاتلند و Net Zero Marketing.
1403/08/13 - 11:34
تاریخ و ساعت خبر:
1288
کد خبر:
برند ملی - از پایداری گرفته تا روشهایی که یک کشور کوچکتر میتواند تأثیر بزرگی بگذارد، به این گفتگو گوش دهید تا بفهمید که چگونه اسکاتلند در حال توسعه یک روایت مشترک برای بازگو کردن داستان اسکاتلند به جهان است.
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 286
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 278
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 262
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم