پادکست | لس آنجلس و تورنتو - فراگیری، جامعه و هدف در حال تحول سازمان های بازاریابی مکان

آدام برک، رئیس و مدیر عامل دفتر گردشگری و کنوانسیون لس آنجلس، به رئیس و مدیرعامل تورنتو، اسکات بک، برای گفتگوی صادقانه در مورد اینکه چگونه مکان‌ها می‌توانند استراتژی‌های خود را برای تبدیل شدن به یک سازمان واقعاً متنوع و فراگیر افزایش دهند، می‌پیوندد.
پادکست | لس آنجلس و تورنتو - فراگیری، جامعه و هدف در حال تحول سازمان های بازاریابی مکان
1403/08/13 - 10:51
تاریخ و ساعت خبر:
1282
کد خبر:
برند ملی - در این پادکست بیاموزید که چگونه این دو شهر تمرکز و هدف خود را برای حمایت بیشتر جامعه خود تغییر می دهند.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1282
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 286
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 278
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 262
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir