ماریوس گورسکاس، مدیر ارتباطات نخست وزیر دولت لیتوانی، در این قسمت از پادکست Place۲Place با کارمن نووارلیک، رئیس بخش ارتباطات تجاری در هیئت گردشگری اسلوونی گفت و گو می کند.
Claire Prentice، رئیس برند Scotland & Net Zero Marketing، با ماریوس گورسکاس، مدیر ارتباطات نخست وزیر دولت لیتوانی، در خصوص استراتژی ، ابتکارات مبتنی بر داده های ملی برای مدیریت برند شهرت و مشارکت شهروندان گفت و گو می کنند.
Luis Araujo، رئیس Tursimo de Portugal، بار دیگر در Place2Place به ما میپیوندد – این بار برای ارتباط با Claire Prentice، رئیس برند اسکاتلند و Net Zero Marketing.
مقاصد برای تشویق یک تجربه هدفمندتر چه کاری می توانند انجام دهند؟
Clarisse Berggårdh، مدیر عامل Helsinki Partners، از برد دین، مدیر عامل شرکت Discover Porto Rico دعوت می کند تا به این قسمت پادکست Place2Place بپیوندد
Rose Wangen-Jones از London & Partners در این قسمت از Place2Place بازمیگردد تا داستان یکپارچه شد همه شرکای برند هلسینکی در زیر یک چتر را بشوند.
چگونه دو شهر در سطح کلاس جهانی در هدف خود بازاندیشی می کنند و برخلاف ارزش های خود عمل می کنند؟
اسکات بک از تورنتو با لین لوئیس اسمیت، مدیر عامل BESydney تماس می گیرد تا دریابد که چگونه تمرکز بر میراث، استراتژی رویداد تجاری شهر را هدایت می کند.
آدام برک، رئیس و مدیر عامل دفتر گردشگری و کنوانسیون لس آنجلس، به رئیس و مدیرعامل تورنتو، اسکات بک، برای گفتگوی صادقانه در مورد اینکه چگونه مکانها میتوانند استراتژیهای خود را برای تبدیل شدن به یک سازمان واقعاً متنوع و فراگیر افزایش دهند، میپیوندد.
چگونه میتوانیم مطمئن شویم که سفر برای یک جامعه مفید است؟ در این گفت و گو مونیکا ایوئل، مدیر ارشد بازاریابی مقصد Wesgro، برای گفت و گو به آدام برک، رئیس و مدیر عامل دفتر گردشگری و کنوانسیون لس آنجلس میپیوندد.
تاد بابیاک مدیر پروژه برند تاسمانی به پادکست Place2Place باز می گردد تا با مونیکا ایوئل، مدیر ارشد بازاریابی Wesgro [سازمان ترویج تجارت و گردشگری کیپ غربی] درباره برندسازی مکانی بحث و گفت و گو کند.
لورا کامراس مدیر دیپلماسی عمومی وزارت خارجه فنلاند با با تاد بابیاک، مدیر پروژه برند تاسمانیی - و برنده جایزه بهترین برند سال در سال 2021 - گفت و گو می کند،