پادکست | چگونه برندها می توانند شهروندی جهانی را در اولویت و مرکز قرار دهند

Luis Araujo، رئیس Tursimo de Portugal، بار دیگر در Place2Place به ما می‌پیوندد – این بار برای ارتباط با Claire Prentice، رئیس برند اسکاتلند و Net Zero Marketing.
پادکست | چگونه برندها می توانند شهروندی جهانی را در اولویت و مرکز قرار دهند
1403/08/13 - 11:34
تاریخ و ساعت خبر:
1288
کد خبر:
برند ملی - از پایداری گرفته تا روش‌هایی که یک کشور کوچک‌تر می‌تواند تأثیر بزرگی بگذارد، به این گفتگو گوش دهید تا بفهمید که چگونه اسکاتلند در حال توسعه یک روایت مشترک برای بازگو کردن داستان اسکاتلند به جهان است.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1288
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir