پادکست | لیتوانی و اسلوونی - ایجاد یک پلتفرم برند ملی که همه ذینفعان را درگیر می کند
ماریوس گورسکاس، مدیر ارتباطات نخست وزیر دولت لیتوانی، در این قسمت از پادکست Place۲Place با کارمن نووارلیک، رئیس بخش ارتباطات تجاری در هیئت گردشگری اسلوونی گفت و گو می کند.
1403/08/13 - 11:45
تاریخ و ساعت خبر:
1290
کد خبر:
برند ملی - در این گفت و گو با نحوه و چگونگی تقویت جذابیت عاطفی اسلوونی توسط شورای گردشگری این کشور آشنا می شویم، می آموزیم که چگونه ارزشهای واضح به تیم اجازه میدهد تا به سرعت با تغییرات سازگار شوند، و چگونه استفاده از روشهای نوآورانه جدید مبتنی بر فناوری می تواند مخاطبان بیشتری برای ما به همراه داشته باشد.
بازگشت به ابتدای صفحه
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم