پادکست | لس آنجلس و تورنتو - فراگیری، جامعه و هدف در حال تحول سازمان های بازاریابی مکان
آدام برک، رئیس و مدیر عامل دفتر گردشگری و کنوانسیون لس آنجلس، به رئیس و مدیرعامل تورنتو، اسکات بک، برای گفتگوی صادقانه در مورد اینکه چگونه مکانها میتوانند استراتژیهای خود را برای تبدیل شدن به یک سازمان واقعاً متنوع و فراگیر افزایش دهند، میپیوندد.
1403/08/13 - 10:51
تاریخ و ساعت خبر:
1282
کد خبر:
برند ملی - در این پادکست بیاموزید که چگونه این دو شهر تمرکز و هدف خود را برای حمایت بیشتر جامعه خود تغییر می دهند.
بازگشت به ابتدای صفحه
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم