هویت ملی
امروزه پروژه برندینگ و تصویرسازی ملی یک کشور، به عنصری اساسی برای توسعه تبدیل شده است. از اصول اساسی پروژه برندینگ ملی، گفتمان اعتماد به نفس داخلی برای بازسازی هویت ملی است.
موضوع شهرت سازمانی از سال‌ها قبل توسط پژوهشگران مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته است. اما موضوع شهرت ملی به عنوان موضوعی جدید در مراحل اولیه نظریه‌پردازی می‌باشد.
امروزه در محیط بین‌المللی «برند ملی» اهرم مورد نیاز دولت‌هاست تا جایگاه خود را در عرصۀ جهانی بهبود بخشیده و مستحکم نمایند.
طراحی لباس کاروان ایران در المپیک صدای همه را در آورد

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir