x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند 1403
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند 1403
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
اسفند 1403
گزارش رویداد مجازی “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی”
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
صدا و سیما
تصویر «برند ملی» جمهوری اسلامی ایران در شبکه های برون مرزی پرس تی وی و العالم
ایده برند کشور به معنای ایجاد نام یا نماد مشخص است که برای ایجاد تمایز میان یک کشور از کشورهای دیگر در نظر گرفته شده است.
1