x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند 1403
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند 1403
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
اسفند 1403
گزارش رویداد مجازی “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی”
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
خیریه
سند راهبردی کمیته امام خمینی (ره) در تعامل با خیریه
پروژه سند راهبردی کمیته امام خمینی (ره) در تعامل با موسسات خیریه از اندیشکده مهندسی محتوای مدیای ایران در تاریخ 16 آذر 1402 در پنل سامانه های اقتصادی توسط آقای مجتبی علی اکبری ارائه شد.
1