x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند 1403
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند 1403
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
اسفند 1403
گزارش رویداد مجازی “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی”
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
تحلیل بازار
ارزیابی بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران
پروژه ارزیابی و تحلیل بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران از مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 20 دی 1402 در پنل مطالعات اقتصادی توسط آقای علیرضا صبوری ارائه شد.
1