رادار آرایه فازی قدیر یک رادار ایرانی با برد ۱۱۰۰ و ارتفاع ردگیری ۳۰۰ کیلومتر میباشد که توسط جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شدهاست.
|آذر 1403
سامانه سوم خرداد یک سامانه موشکی زمینبههوا ضدهوایی (SAM) میانبرد ساخت ایران است
|آذر 1403
گردشگر روسی ویدئوی سفر خود به ایران را منتشر کرده است.
|آذر 1403
در این ویدیو ما به ایران می رویم، به شهرهای آن و نحوه زندگی مردم نگاه می کنیم،
|آذر 1403
کانال مصری مخبر اقتصادی با مدیریت دکتر اشرف ابراهیم با 2.47 دنبال کننده در یوتیوب ویدئویی درباره قدرت موشکی ایران (به زبان عربی) تولید کرده است.
|آذر 1403
به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط رسمی بین دو کشور محمد بروجردی سفیر ایران در اندونزی با برنامه AMBASSADOR CORNER با مجری گری Stephanie Silitonga مصاحبه کرده است.
|آذر 1403
نمایندگانی از چهارده کشور از 26 تا 29 نوامبر در شیلی ملاقات خواهند کرد تا درباره برندسازی مکان یا موقعیت یابی بین المللی گفتگو کنند. در این یازدهمین نسخه از شورای CIMAP، شیلی استراتژی خود را بر اساس محورهای دموکراسی، تنوع و پایداری ارائه خواهد کرد.
|آذر 1403
مرحله نخست داوری «جایزه قلم طلایی برای ادبیات تأثیرگذارتر» با حضور 1967 شرکتکننده از 49 کشور جهان به پایان رسید.
|آذر 1403
درخت زندگی، نمادی از سنتهای غنی، مهماننوازی و زیبایی طبیعی مولداوی، یک دهه از معرفی خود به عنوان برند رسمی گردشگری این کشور را جشن گرفته است. درخت زندگی که در 20 نوامبر 2014 در موزه قوم نگاری و تاریخ طبیعی راه اندازی شد، با مشارکت آژانس گردشگری مولداوی و پروژه CEED II USAID توسعه یافت.
|آذر 1403
کانال تلگرامی همیشه با فلسطین می مانیم ویدئویی از صحبتهای جالب یک زن آلمانی که در یکی از شبکه های تلویزیونی آلمان در مورد تجربهاش از سفر به ایران و رسیدنش به درکی جدید از ایران می گوید را منتشر کرد
|آذر 1403
پست زیبای باشگاه ملوان بندر انزلی برای شهر یزد به بهانه بازی این تیم با چادرملو اردکان: از دل گیلان سبز تا یزد تاریخی
|آذر 1403
برندهای تجاری نه تنها به عنوان یک ابزار قدرتمند اقتصادی برای توسعه کشورها، بلکه به عنوان یک ابزار سیاسی نیز شناخته میشوند. امروزه پرچم برندهای معتبر کشورهای توسعهیافته در کشورهایی که حتی در آن کنسولگری ندارند، برافراشته میشود. ایلان ماسک با رئیسجمهور ترکیه و بیل گیتس با رئیسجمهور چین ملاقات میکنند. سوال اساسی این است که برندهای معتبر ایرانی در کجای مناسبات تجاری جهانی قرار دارند؟ این برندها چه چالشهایی برای جذب سرمایههای خارجی دارند و چه نقشی در مگِاپروژههای صادراتی ایفا میکنند؟ در قسمت دیگری از برنامه «شوالیههای سرمایهگذاری» که به همت دکتر مهدی کریمی تفرشی، معاون سازمان سرمایهگذاری ایرانیان خارج از کشور ترتیب داده شده است، مهندس محمدرضا مودودی، رئیس کمیته ملی برندهای برتر تجاری اتاق بازرگانی به طرح و بررسی این پرسشها پرداخته است.
|مرداد 1403