تازه های سایت
هویت ایرانی از ترکیب هویت های چهارگانه ملی، قومی، مذهبی و مدرن تشکیل شده است و عامل انسجام بخشی، حفظ تداوم ثبات، نظم و یکپارچگی جامعه ایران است. این تصویر که نمادی از اقتدار ایران به رغم همه موانع و مشکلات بوده، باید توسط دست اندرکاران دیپلماسی کشور در شبکه های اجتماعی ترویج شود.
|مرداد 1403
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
|مرداد 1403
یکی از بهترین نمونه های موفق استفاده از ظرفیت سایبر دیپلماسی، آلمان است. این جمهوری فدرال یک سند راهبردی برای دیپلماسی عمومی خود در فضای مجازی تعریف کرده است.
|مرداد 1403
بر اساس اصل 12 قانون اساسی، با فرض این که در برخی از مناطق کشور، پیروان یکی از مذاهب اسلامی اکثریت ساکنان را تشکیل می دهند، قانون اساسی مقررات محلی را در حدود اختیارات شوراها در چارچوب موازین اسلامی و قوانین کشور به آنان واگذار کرده است.
|مرداد 1403
افکار ائمه اطهار را در حوزه های عمومی شهروندان فضای مجازی ترویج دهیم. ساده ترین اقدام می تواند این باشد که برای مثال به اسم هر کدام از ائمه شیعه حساب های توییتری به چند زبان ایجاد شود و جملات و احادیث آنها ترویج شود. خروجی این اقدام ساده قطعا بیش از برگزاری کنفرانس های علمی و بزرگداشت های پرهزینه و کم بازده است.
|مرداد 1403
امروزه عربستان سعودی یک امپراتوری رسانه ای به معنای حقیقی و متشکل از 700 شبکه تلویزیونی برای سلایق مختلف طراحی کرده است.
|مرداد 1403
رسانه آمریکایی ان‌پی‌آر در گزارشی به انتشار کتاب « سفره» پرداخته است
|مرداد 1403
در یادداشت قبلی اشاره شد که ضروری ترین ابزاری که ایران در دیپلماسی عمومی خود بایستی به کار گیرد، رسانه و سایبر دیپلماسی است.
|مرداد 1403
بر این اساس، یک رئیس جمهوری مورد احترام و محبوب در داخل و خارج از مرزهای سیاسی یک کشور، می‌تواند وجهه جهانی کشور و ملت خود را ارتقا دهد و آن را برای گردشگران، سرمایه‌گذاران یا شرکای بین‌المللی جذاب‌تر کند و در مقابل، یک رئیس جمهوری با برند شخصی ضعیف، می‌تواند به وجهه ملی آن کشور آسیب رسانده و باعث کاهش اعتبار و جذابیت کشور در عرصه‌های بین‌المللی شود.
|مرداد 1403
1403/07/16 - 09:45
طراحی لباس کاروان ایران در المپیک صدای همه را در آورد
|مهر 1403
مجمع جهانی دیپلماسی برند 23 مرداد ماه در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
|مرداد 1403
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
|مرداد 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir