اجرای پروژه های مطالعاتی و پژوهشی
برندسازی، یک کار سلیقه ای و دور میزی نیست که با نظر شخصی تصمیم گیری شود. پژوهش برند، زیربنای یک پروژه ی برندسازی صحیح است و نیازمند پژوهش و کار عملی است که بتوان از داده های بدست آمده در مراحل بعدی مثل تدوین استراتژی هویت برند و طراحی هویت بصری استفاده کرد.
1403/05/18 - 15:09
تاریخ و ساعت خبر:
61
کد خبر:
برند ملی - اصلی ترین فایده یک پژوهش اینست که به این پرسش پاسخ دهد: مخاطبان هدف ما چه کسانی هستند؟ و انتظارات و فواید مورد نیاز آنها چیست؟ حال اگر نتوانیم به این پرسش ها پاسخ دهیم چگونه می توانیم هویت را برای برند خود طراحی کنیم؟ این هویت، قرار است چه فوایدی را به مخاطبان خودش انتقال دهد؟ این برند چه شخصیتی دارد؟ اگر بخواهیم تبلیغات کنیم آیا تداعیات مناسبی داریم؟ اگر تداعیات مناسبی نداریم، مخاطبان ما با شنیدن نام و تبلیغ ما چه چیزی باید در ذهنشان ثبت گردد؟ ویژگی های ظاهری برند مانند بستهبندی محصول چگونه باید باشد؟ اگر قرار باشد برای برند خود، سایت طراحی کنیم؛ این سایت باید چه ویژگی های ظاهری باید داشته باشد؟ اگر بخواهیم شعار برند انتخاب کنیم این شعار باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ با مخاطبان خود چگونه باید صحبت کنیم؟ از چه لحن و کلماتی باید استفاده کنیم؟ و سوالات بسیار دیگری که باید به آنها پاسخ داده شود.
در یک پروژه برندسازی، استخراج صحیح دادهها یکی از مهم ترین موارد کار می باشد. اگر این دادهها وجود نداشته باشند و یا به اشتباه استخراج شوند، احتمال اینکه علاوه بر صرف هزینه های مالی، زمانی و … باعث نابودی برند موجود شوند، بسیار زیاد است.
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 589
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 283
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 273
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 259
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم